Zasady wysyłki zamówionego towaru:

Produkty  zamawiane  za  pośrednictwem  Sklepu  internetowego  dostarczane są w dni robocze,  na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej, na adres wskazany przez Klienta podczas składania Zamówienia.

Dostawy naszych towarów są realizowane w ciągu 1-21 dni roboczych od momentu otrzymania zamówienia a w przypadku płatności przelewem od otrzymania potwierdzenia wpływu płatności.

W pierwszej kolejności realizujemy zamówienia opłacone.

Jeżeli zależy Państwu na realizacji zamówienia w określonym terminie, prosimy o upewnienie się, czy produkt jest w danej chwili dostępny na magazynie wysyłkowym. Produkty wysyłane są za pośrednictwem firm spedycyjnych GLS, PALEX, GEIS zgodnie z poniższą specyfikacją: 

Spedycja

Długość paczki

Max. wymiar paczki (cm)

Koszt wysyłki brutto*

Koszt wysyłki brutto z opcją płatności za pobraniem

GLS

do 100 cm

105 x 25 x 23

25 zł

34 zł

PALEX/GEIS

do 300 cm

305 x 15 x 10

69 zł

80 zł

GEIS

pow. 300 cm

365 x 15 x 10

82 zł

93 zł

*cena dotyczy 1 szt. paczki o wadze do 30 kg i maksymalnych wymiarach zgodnie z tabelą

Przy wyborze metody wysyłki prosimy o zaznaczenie odpowiedniej opcji, w zależności od długości wybranego asortymentu. W przypadku zakupu kilku pozycji o różnych długościach prosimy o zaznaczenie metody wysyłki wg najdłuższego nabywanego odcinka.

Istnieje także możliwość odbioru zamówienia z siedziby naszej firmy: ul. Młynarska 29, 29-100 Włoszczowa, w godz. 8.00 do 16.00  

Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę, gabaryt przesyłki lub ilość zamówionych towarów. Zalecamy zakup kilku produktów w jednym koszyku, by uniknąć powielania kosztów transportu. W przypadku, jeżeli złożą Państwo dwa lub więcej zamówień, prosimy o informację, jeżeli mają być wysłane jedną przesyłką.

Prosimy o sprawdzenie przesyłki w momencie odbioru od kuriera, czy nie została naruszona podczas transportu. W przypadku zauważenia uszkodzeń, prosimy o nieodbieranie przesyłki, a w przypadku odebrania - o sporządzenie wraz z kurierem protokołu uszkodzenia i koniecznie zaznaczenie w nim, iż opakowanie zostało uszkodzone. W przypadku niesporządzenia protokołu uszkodzenia, nie będziemy mogli uznać Państwa reklamacji dotyczącej uszkodzenia zamówionego towaru.