FAQ

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Dokładamy wszelkich starań, abyś otrzymał wybrane przez Ciebie produkty w naszym sklepie internetowym najszybciej, jak to będzie możliwe. Zazwyczaj realizacja standardowego zamówienia, w przypadku dostępnego towaru, wynosi 48 h.

label
comment 0 komentarze
remove_red_eye 100 odsłony

Czy zamówienie można odebrać osobiście?

Nasz sklep internetowy umożliwia wybór sposobu dostawy zakupionego towaru. Zamówione produkty można odebrać osobiście lub też wybrać inną formę dostawy. Odbiór osobisty produktów jest bezpłatny. Wybrane produkty można odebrać w siedzibie firmy,  przy ul. Młynarskiej 29, we Włoszczowie (29-100 Włoszczowa). Odbiór zamówień odbywa się od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 16.00.

label
comment 0 komentarze
remove_red_eye 97 odsłony

Czy mogę zamówić listwy w innym rozmiarze i kolorze?

Produkty w innym rozmiarze i kolorze, niż te występujące w sklepie, można zamówić indywidualnie. W takiej sytuacji należy jednak liczyć się z wydłużonym terminem realizacji i koniecznością spełnienia tzw. ‘minimum logistycznego’.

label
comment 0 komentarze
remove_red_eye 84 odsłony

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

W naszym sklepie on-line www.sklep.effector.com.pl za zakupy możecie Państwo zapłacić w następujący sposób: płatności on-line, przelewem tradycyjnym, za pobraniem, gotówką przy odbiorze.

label
comment 0 komentarze
remove_red_eye 72 odsłony

Czy mogę zamówić 1 sztukę listwy?

Miło nam poinformować, że realizujemy dostawy, począwszy od 1 sztuki produktu.

label
comment 0 komentarze
remove_red_eye 75 odsłony

Czy listwy mogą zostać wysłane za granicę?

Informujemy, że obecnie sklep internetowy jest dedykowany wyłącznie sprzedaży krajowej, oznacza to, że nie wysyłamy produktów za granicę.

label
comment 0 komentarze
remove_red_eye 64 odsłony